Thursday, January 17, 2008

Murat Boz - Püf

Duration: 04:01 minutes
Upload Time: 2007-08-22 18:00:02
User: MusicTimee
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

murat  boz  puf  püf  tarkan  

Description:

Kalmadı tahammülüm gücüm göz göre göre tükeniyorum... Mecnun misali pervanenim ama gün be gün soluyorum... Hastayım sana ben tescilli vurgununum... Küt küt atıyor kalbim gönül tutuklunum... nakarat: püfle üfle yanıyorum. mum gibi alev alev eriyorum. hanidir bu gönül divane. senin için için için tütüyorum. Kaşına, gözüne, boyuna, posuna, yavrum Tütütütü maşallah... Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah... Endamın havan yakıyor yeri göğü... Tütütü maşalah... Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah(benimsin inşallah ...) püfle üfle...(2) Al varımı yoğumu feda olsun sana bu can... El üstünde tutarım başıma tac ederim seni inan... Hastanım ama gel gör ki sensiz halim duman... Aşk bu gözü kör gel kurtar beni bu azaptan... nakarat: püfle üfle yanıyorum. mum gibi alev alev eriyorum. hanidir bu gönül divane. senin için için için tütüyorum. Kaşına, gözüne, boyuna, posuna, yavrum Tütütütü maşallah... Bir hayli özenip bözenip yaratmış seni Allah... Endamın havan yakıyor yeri göğü... Tütütü maşalah... Sabrın sonu selamettir benimsin inşallah(benimsin inşallah ...) püfle üfle... Ben o bildiğin havarilerden değilim güzelim... Aşk için ölenlerdenim sevdim mi tam severim... Fazla naz aşık usandırır ya hafife alma beni... Elini çabuk tut acilen bence kaçırma beni... nakarat: püfle üfle yanıyorum. mum gibi alev alev eriyorum. hanidir bu gönül divane. senin için için için tütüyorum.(4)

Comments

AlexAqin ::: Favorites  2007-11-24 22:31:35

Abi Nedeyim Harika Sarki ve Sarkici
__________________________________________________
sarisinbebeq42 ::: Favorites  2007-08-24 06:20:28

tek kelime ile "SÜPERRRRRRRRR"... sarkida kendi kadar güzel... iste bu sarki... :) kasina gözüne boyuna posuna yavrum tütütütü masallah...
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

KID'S SHOW (1 of 3)
Uğur Işılak Almanya Konser1 gelsende bir gelmesende,tek seni
We Should Rethink Santa.
canciones traducidas
Ask The Fit Bastard - 8 Sets of 8 Fat Burning Workouts
Music baby
yondaime 4th hokage tribute
French horn duo
MY FIRST JONAS SLIDESHOW!!!!
Dacii contraatacă partea I
Troy Bolton Must Die
Coco Spot After Show
My contest for Zanessa4life1995
Another Century's Episode3 SHIN GETTER
Lego World War 2
Yiruma I
Respound TO Rentto
Tracci singin
One Piece: A-Team
ninjas read the paper too


 

No comments: